ПОПОВНЕННЯ РАХУНКУ

Поповнюйте рахунок online, або за допомогою платіжних терміналів

Mobirise

Поповнення за допомогою мобільного додатку Privat24

Поширені запитання

Для найбільш зручного пошуку використовуйте на терміналах розділ "Пошук за назвою або реквізитами". В полі для пошуку введіть "Студнет телеком" та серед результатів пошуку оберіть варіант "Студнет телеком ТОВ".

Шукайте наш логотип та назву в розділі Інтернет, або скористайтеся пошуком за назвою "Студнет телеком".

Звертаємо Вашу увагу, що ми працюємо з платіжними системами ПриватБанку та EasyPay. В терміналах інших платіжних систем можливасть сплати наших послуг - відсутня.

Mobirise

Якщо Ви з якихось причин, не встигли вчасно сплатити наші послуги,  а доступ в Інтернет тимчасово заблокований за несплату - Ви можете зайти в Особистий кабінет та активувати послугу «Відкладений платіж». 

Доступ в Інтернет автоматично буде відкритий на 6 днів, протягом яких Ви зможете сплатити наші послуги будь-яким зручним для Вас чином.

Фактичне користування даною послугою означає, що послуги доступу в Інтернет надавалися в повному обсязі, вартість яких залежить від відповідного Тарифного плану.

Mobirise

Ви їдете у відпустку або просто не будете користуватися інтернетом деякий час? Скористайтеся послугою «Заморозка рахунку» та заощаджуйте свої кошти! Якщо у вас підключені платні додаткові послуги, абонентська плата за користування цими послугами не стягується.

Вартість послуги складає - 25 грн. та стягується під час відновлення послуг.

Призупинити або відновити свій рахунок за допомогою «Заморозки» можливо в особистому кабінеті або зателефонувавши до Центру обслуговування.