Для найбільш зручного пошуку використовуйте на терміналах розділ "Пошук за назвою або реквізитами". В полі для пошуку введіть "Студнет телеком" та серед результатів пошуку оберіть варіант "Студнет телеком ТОВ".
Шукайте наш логотип та назву в розділі Інтернет, або скористайтеся пошуком за назвою "Студнет телеком".
Звертаємо Вашу увагу, що ми працюємо з платіжними системами ПриватБанку та EasyPay. В терміналах інших платіжних систем можливасть сплати наших послуг - відсутня.
Якщо Ви з якихось причин, не встигли вчасно сплатити наші послуги, а доступ в Інтернет тимчасово заблокований за несплату - Ви можете зайти в Особистий кабінет та активувати послугу «Відкладений платіж».
Доступ в Інтернет автоматично буде відкритий на 6 днів, протягом яких Ви зможете сплатити наші послуги будь-яким зручним для Вас чином.
Фактичне користування даною послугою означає, що послуги доступу в Інтернет надавалися в повному обсязі, вартість яких залежить від відповідного Тарифного плану.
Ви їдете у відпустку або просто не будете користуватися інтернетом деякий час? Скористайтеся послугою «Заморозка рахунку» та заощаджуйте свої кошти! Якщо у вас підключені платні додаткові послуги, абонентська плата за користування цими послугами не стягується.
Вартість послуги складає - 25 грн. та стягується під час відновлення послуг.
Призупинити або відновити свій рахунок за допомогою «Заморозки» можливо в особистому кабінеті або зателефонувавши до Центру обслуговування.